Az E.on ügyfélszolgálati pont 2012. július 3-tól új irodában várja ügyfeleit a Pannonhalma, Dallos Sándor u. 2. szám alatt. (a Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Pannonhalmi Járási Hivatala alsó szintjén)
E-on ügyfélszolgálati pont nyitva tartása:
Kedd: 14:00-18:00 óra
Csütörtök: 9:00-13:00 óra
A fiókirodában intézhető ügyek:
- szerződéssel kapcsolatos előzetes tájékoztatás
- felhasználók tájékoztatása az általános eljárásrendről, áralkalmazásról, energiatakarékossági lehetőségekről, fogyasztóvédelmi szabályokról
- igénybejelentéssel, szerződéskötéssel, szerződés módoítással és megszüntetéssellkapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása és érdemi ügyintézése
- számlázással, elszámolással kapcsolatos felhasználói reklamációk fogadása és érdemi ügyintézése
- fogyasztói szolgálati tevékenységek megrendelésével kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása és érdemi ügyintézése
- folyószámlával és hátralékkezeléssel kapcsolatos felhasználói bejelentések, reklamációk fogadása és érdemi ügyintézése
- mérőállással kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása és érdemi ügyintézése
- fizetési könnyítésekkel (részlet, haladék) kapcsolatos felhasználói kérelmek fogadása és érdemi ügyintézése
- készpénzátutalási megbízás kiadásával kapcsolatos felhasználói megkeresések fogadása és érdemi ügyintézése
- bankkártyás fizetéssel kapcsolatos felhasználói igények kielégítése
- panaszok fogadása
- kártérítési igényekkel kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
- garantált szolgáltatásokkal kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása mérővel, méréssel kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
- hibabejelentéssel, szerződésszegéssel, hálózatfejlesztéssel kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
- a szolgáltatás minőségi színvonalával kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
- egyéb reklamációkkal (elérhetőség, nyitva tartás, számlázás
- ütemezés,ügyintézők magatartásával, határidők betartásával stb.) kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
Az érdemi ügyintézés elmaradására csak az alábbi esetekben kerülhet sor:
- helyben nem áll rendelkezésre minden információ az általános gyakorlat szerint további háttérfeldolgozást igényel
- a bejelentés feldolgozásához szükséges ügyintézési idő miatt, a fiókirodában
- jelentős mértékű túlzsúfoltságot idézne elő
Időpont egyeztetés lehetőségei személyes ügyfélszolgálati helyekre:
Telefonos egyeztetés.: H-P: 7:30–20:00
Vezetékes telefonról (mobil telefonról nem érhető el): 06-40-220-220
Mobil telefonról: 06-20-45-99-666, 06-30-45-99-666, 06-70-45-99-666
Az Ügyfélkapcsolati Központ ügyintézője időpontot foglal az ügyfélnek, akinek megadja az időpontfoglalás kódját, mely alapján a sorszám átvehető és a hívás történik.
Elektronikus egyeztetés:
A felhasználók ON–LINE foglalhatnak időpontot az Elosztói Engedélyesek honlapjain, ahonnan emailban visszaigazolást kapnak a lefoglalt időpontról és megkapják a foglalási kódot amivel átvehetik a sorszámot. Az elektronikus ügyfélszolgálat erre a linkre kattintva érhető el.