Az E.on ügyfélszolgálati pont 2012. július 3-tól új irodában várja ügyfeleit a Pannonhalma, Dallos Sándor u. 2. szám alatt. (a Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Pannonhalmi Járási Hivatala alsó szintjén) 

E-on ügyfélszolgálati pont nyitva tartása: 

Kedd: 14:00-18:00 óra
Csütörtök: 9:00-13:00 óra

A fiókirodában intézhető ügyek:

  • szerződéssel kapcsolatos előzetes tájékoztatás
  • felhasználók tájékoztatása az általános eljárásrendről, áralkalmazásról, energiatakarékossági lehetőségekről, fogyasztóvédelmi szabályokról
  • igénybejelentéssel, szerződéskötéssel, szerződés módoítással és megszüntetéssellkapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása és érdemi ügyintézése
  • számlázással, elszámolással kapcsolatos felhasználói reklamációk fogadása és érdemi ügyintézése
  • fogyasztói szolgálati tevékenységek megrendelésével kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása és érdemi ügyintézése
  • folyószámlával és hátralékkezeléssel kapcsolatos felhasználói bejelentések, reklamációk fogadása és érdemi ügyintézése
  • mérőállással kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása és érdemi ügyintézése
  • fizetési könnyítésekkel (részlet, haladék) kapcsolatos felhasználói kérelmek fogadása és érdemi ügyintézése
  • készpénzátutalási megbízás kiadásával kapcsolatos felhasználói megkeresések fogadása és érdemi ügyintézése
  • bankkártyás fizetéssel kapcsolatos felhasználói igények kielégítése
  • panaszok fogadása
  • kártérítési igényekkel kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
  • garantált szolgáltatásokkal kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása mérővel, méréssel kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
  • hibabejelentéssel, szerződésszegéssel, hálózatfejlesztéssel kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
  • a szolgáltatás minőségi színvonalával kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása
  • egyéb reklamációkkal (elérhetőség, nyitva tartás, számlázás
  • ütemezés,ügyintézők magatartásával, határidők betartásával stb.) kapcsolatos felhasználói bejelentések fogadása

Az érdemi ügyintézés elmaradására csak az alábbi esetekben kerülhet sor:

  • helyben nem áll rendelkezésre minden információ az általános gyakorlat szerint további háttérfeldolgozást igényel
  • a bejelentés feldolgozásához szükséges ügyintézési idő miatt, a fiókirodában
  • jelentős mértékű túlzsúfoltságot idézne elő

Időpont egyeztetés lehetőségei személyes ügyfélszolgálati helyekre:

Telefonos egyeztetés.: H-P: 7:30–20:00
Vezetékes telefonról (mobil telefonról nem érhető el): 06-40-220-220
Mobil telefonról: 06-20-45-99-666, 06-30-45-99-666, 06-70-45-99-666

Az Ügyfélkapcsolati Központ ügyintézője időpontot foglal az ügyfélnek, akinek megadja az időpontfoglalás kódját, mely alapján a sorszám átvehető és a hívás történik.

Elektronikus egyeztetés:

A felhasználók ON–LINE foglalhatnak időpontot az Elosztói Engedélyesek honlapjain, ahonnan emailban visszaigazolást kapnak a lefoglalt időpontról és megkapják a foglalási kódot amivel átvehetik a sorszámot. Az elektronikus ügyfélszolgálat erre a linkre kattintva érhető el.