Tájékoztató vérvételi rendszer változásáról
Előre bocsátom, hogy az elmúlt években mindenféle módszerrel próbálkoztunk a vér mintavételi rendszer optimalizálásra. Eddig úgy működött a rendszer, hogy amikor szorított bennünket az idő, kiosztottunk néhány sorszámot, vagy a kolléga egész egyszerűen elvágta a sort természetes felzúdulást keltve a még várakozókon olyan napokon, amikor többen vártak vérvételre a kapacitásoknál. Az időnek azért van jelentősége, mert a laborautomaták indítása miatt 9.30-ra Győrbe kell a szállítást végző kollégának érni.
Megteremtettük tavaly annak a személyi és tárgyi lehetőségét, hogy kettő helyett egyszerre három széken vegyük a mintákat, ami a hatékonyságot növelte. Az elmúlt időszakban - mivel a vérvételi kérések rögzítését is a mintavétellel egy időben Pannonhalmán végezzük - a szükségesnél sajnos több hibára került sor, így felülvizsgáltuk eddigi gyakorlatunkat.
A jövőben 6.30-tól 8.30-ig terjedő mintavételi időben alkalmanként 80 db sorszámot teszünk elérhetővé és a sorszámok erejéig áll módunkban mintákat levenni. A sorszámokat a mintavétel kezdetekor tesszük elérhetővé.
Ez Önöket annyiban érinti, hogy a falugondnoki buszok indítását szíveskedjenek ezek figyelembevételével szervezni.
A mai napon tartottunk egy tesztnapot és minden fennakadás nélkül működött a rendszer, 6 db sorszám felhasználatlanul is maradt. A tapasztalatok alapján azt gondoljuk, hogy ez a 80 sorszám a vérvételi napok 95 %-át megfelelően le fogja fedni.
Köszönettel,
Török Péter
ügyvezető